31 dec 2009

Einde en nieuw begin

Met deze 74e post komt het aantal bijdragen van dit jaar uit op hetzelfde getal als vorig jaar. Dat is geen gekke score als je je bedenkt dat vandaag het derde jaar van deze blog wordt afgesloten. Ik weet toch aardig te overleven op het web en omdat te vieren vind je hier een nieuwe layout.

Ik vond hem dankzij ons leerprogramma met de bibliotheken waar ik een aantal keren over heb geschreven. Zelf maken kan ik zo'n ding niet, hem aanpassen wel. Daarom vind je boven in het menu een aantal tabbladen naar handige onderwijssites die ik veel gebruik en staan er in plaats van twee kolommen nu drie op het scherm en dat terwijl de leesbaarheid van de posts ook is toegenomen.

De komende dagen zal ik nog wat aanpassen en rommelen maar het eerste resultaat mag gezien worden zo op de valreep van dit jaar. Ik wens iedereen een voortreffelijk 2010 en hoop je hier nog vaak te treffen. Ik zal in ieder geval blijven schrijven...

2 reactie(s):

Annemarie van Essen zei

Het ziet er mooi uit Arend! Ook hier is de lay-out goed gelukt.

Ik wens je alle goeds voor jou en de jouwen voor het komende jaar.
Fijne jaarwisseling en graag tot aan de andere kant!

Anneke Tuit zei

Dag Arend,
Wellicht komen er het komende jaar ook weer 74 bijdragen. Ik vind het nog steeds leuk (en interessant) om jouw stukjes te lezen vooral waar het gaat om zaken die herkenbaar zijn, zoals die van een paar dagen geleden over Kids en de kerk. Dat is vast iets wat in meer gezinnen zal voorkomen. Mijn kinderen (die ook wel wat ouder zijn dan jouw kinderen)gaan al jaren niet meer naar de kerk. Helaas.
In ieder geval wil ik je een heel goed 2010 toewensen waarin er op het gebied van samenwerking SSCO en Landstede ongetwijfeld weer het één en ander aan veranderingen gaat plaats vinden. Ik ben benieuwd.
Anneke