9 nov 2009

Eindelijk terug

Afgelopen vrijdagmiddag iets gedaan waar ik niet meer op had gerekend...

In februari 2007 schreef ik over het boekje "De creatie spiraal" van Marinus Knoope dat ik van Hendrik van Hoogmoed had geleend. Door zijn vroegtijdig overlijden en mijn onzorgvuldigheid kreeg hij het niet meer terug maar nu is het toch nog goed gekomen....

Vrijdag trof ik namelijk mijn nieuwe kamer aan het Rechterland opeens weer leeg aan. Het tijdelijk meubilair had plaats gemaakt voor nog uit te pakken dozen en de spullen van Kees waren verdwenen. Wat restte waren stapels troep en de vraag waar alles nu definitief moest komen.

Bij het inrichten kreeg ik het aanbod om een kast over te nemen van het secretariaat. Dat leek een goed idee omdat er nog wel wat boekjes moeten worden ondergebracht. Vrolijk begon ik met het sorteren en inpassen. Pas toen het boekje van Hendrik weer opdook in mijn handen en ik het terugzette in de kast, zag ik welke kast ik aan het inpakken was. Het was de oude kast van Hendrik.

Zo komt het boekje weer terug op zijn plek en heb ik pas nu de reactie van Rebekka gelezen bij de blog van twee jaar geleden!

Toeval bestaat niet! Ja, jochie dat zeg ik!

0 reactie(s):