6 feb 2007

Zwartboek

Vandaag bezocht ik eindelijk de film zwartboek. Inmiddels hebben meer dan een miljoen Nederlanders gekeken maar vandaag was het dan voor mij eindelijk zo ver. Hoezo, ik ben bij de tijd?

Wat een film.. wat een verhaal... wat een spel. Ik was onder de indruk en als ik er uit loop... blijft die ene zin maar hangen : "Houdt het dan nooit op?"


Vandaag belde Kees nog ff aan het eind van de dag. Hij lijkt een doorbraak te hebben in een zaak waarvan ik de afgelopen weken vaak heb gedacht: "Houdt het dan nooit op?"
Wordt dit het einde van ons zwartboek?

Mooie collega is die Kees, alles waar ik opgefokt van raak, maakt hem niet gek. Tegelijktijd weten we elkaar wel goed te positioneren. Hij door me koud te houden. Ik door hem op te warmen....??

Weer een mooie dag.

0 reactie(s):